dissabte, 24 d’octubre del 2009

Qui sóc jo?

Aquest títol correspon a la primera dinàmica que vàrem fer a la classe de comunicació. La Rosa ens va presentar aquesta pregunta i cadascú va haver de respondre-la per escrit, d'aquesta manera havíem de pensar en nosaltres mateixos.
Per la meva part, sincerament, em va costar bastant respondre; ja que sembla una pregunta fàcil, però fins que no la tens cara a cara, no te n'adones de la complexitat que té.

Penso que gairebé mai fem aquestes reflexions sobre nosaltres mateixos, hauríem d'intentar trobar totes aquelles coses que podem millorar o bé aquelles altres que han de continuar pel bon camí.

Doncs, aquesta pregunta, jo responc:
"Sóc una noia riallera, alegre i optimista, ja que sempre intento trobar les coses bones de les males experiències, doncs penso que de tot se n'aprèn. Em considero una persona activa, de confiança i nerviosa; bé, més ben dit, un cul inquiet. Amago la meva timidesa mostrant-me extrovertida, sóc responsable, lluitadora, competitiva, m'agrada escoltar i alhora parlar, estar amb la meva família i els amics. També puc dir que sóc noble amb mi mateixa, confio amb la meva força interior."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada